Minat Membaca


Assalamualaikum.Hai,semua suka baca buku tak?Aku suka membaca,tapi bila dah makin besar makin kurang membaca.Aku rasa aku perlu tanam balik kuat membaca.Waktu sekolah aku penah baca buku-buku novel lama yang bahasa serius susah nak faham.Tapi aku boleh faham dan seronok baca.Sebab abang aku suka membaca jugak dan dia banyak koleksi novel lama yang dia bali kat kedai buku terpakai.Kalau boleh rumah aku nanti ada sebuah bilik/rak buku besar untuk aku simpan buku-buku aku.Setakat nih buku novel dengan komik je yang banyak.Heheh.

Bila tengok gambar-gambar design rak buku atau mini library dalam rumah,aku rasa sangat jeles sebab buku dorang tersangat banyak!Mempunyai buku yang banyak adalah best walaupun komik sebab bile kita kumpul elok-elok dan susun ikut bilangan,perasaan tu lain sikit.Serius :)

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite