Peminat Punya Hal


Assalamualaikum.Hai semua.Aku peminat Zahid.Kenal tak Zahid?Zahid AF kenal tak?Hahah.Walaupun sekarang Zahid tak da la aktif sangat menyanyi dan berlakon pon jarang-jarang,tapi aku tetap suka Zahid sebagai salah satu kenangan zaman sekolah aku.Waktu Zahid masuk AF2 masa tu aku tingkatan 3.Walaupun PMR,tapi tiap kali diari dan konsert AF2 aku tengok.Aku dan kakak aku memang minat Zahid la.Tapi kalau korang tanya aku bila birthday dia,rumah dia,lagu dia semua memang aku tak reti jawab.Sebab tahap aku takde la sampai aku nak amik tau semua kan.Aku minat je.

Dah tu semalam aku gatai la pergi tweet Zahid,aku tulis "minat Zahid dari dulu..kuikui :)" .Tengok-tengok Zahid reply yaww,dia tulis "skarang tak suke dah? =(".Awww,abg Zahid,kite minat abg Zahid sampai sekarang tau!Kuikui.Aii,bila dah dewasa ni,rasa best lak bila boleh tweet-tweet dengan artis kite minat.Walaupun tak cakap depan-depan kan =)

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite