(Fashion) White Blouse with Beige Pants

Assalamualaikum semua.Wah,fashion,Nazirah nak cakap pasal fashion.Macam tak percaya je kan.Aku kalau banyak duit,semua baju aku cantik-cantik dan semestinya ikut taste aku.Yang penting sekarang aku mahu baju yang besar-besar,means tak ketat okey.Dan yang penting,bila pakai baju besar,seluar pon jangan besar sangat.Biarlah sesuai,dan jangan ketat sangat,nanti nak duduk pon tak selesa.Aku seorang gadis yang suka seluar slack.Sesetengah kawan aku tak suka,katanya nampak tua.Tapi bagi aku,aku suka sebab selesa.Dan ia cantik bila pakai dengan blouse.

source : chictopia

source : lookbook

source : tumblr

source : snsdfansuk

source : chictopia

source : posh24

Dan aku tengok kombinasi blouse putih dan seluar khakis/beige sangat sesuai.Tapi tengok badan jugak sebab aku tengok seluar beige boleh buat korang nampak gemuk.Heheh.Tapi apa salahnya kita cuba kan.Kite tengok orang pakai nampak gemuk,mana tau kita pakai sesuai.Well yeah,aku suka warna pastel iaitu warna-warna lembut.Okey,set dalam minda,satu hari nanti mahu pakai ini kombinasi.Sesuai apa pergi kerja pakai gini.Nampak kasual and at the same time nampak feminin dan korporat kan.

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite