Day 14 – A TV show you’re currently addicted to.

Terbaik cabaran ni.Ofcoz la RUNNING MAN!!Sekarang sangat-sangat addicted dengan Running Man.Sebab sangat seronok tengok show ni.Walaupun dulu pernah rasa kecewa sebab ada orang cakap Running Man ikut skrip.Tapi setelah lama-lama,aku pikir,rancangan tv apa takde skrip.Tapi aku ada nampak yang dorang ni spontan sebenarnya dari segi perbuatan.Yeah,action kita tak pernah berlakon kecuali dalam drama/filem.

Running Man first time tengok di Astro One HD 393.Mula-mula tak tau yang Running Man memang popular.Memang gelak je.Tapi sejak mintak kat kawan full episod sehingga latest episode 65,rupanya memang seronok la.Sejak itu,addicted dengan Running Man.


Kenal Running Man,buat aku kenal Kang Gary,Jae-Suk,Jong-Kook,Ji-Hyo,Suk-Jin,Gwang-Soo,Haha,Joong-Ki,Lizzy dan ofcoz buka mata tentang K-Pop & K-Hiphop.Malah aku dapat beza panggilan Oppa,Hyung,Unnie & Noona.

Dan sekali lagi,setelah 6 tahun,pengaruh hallyu kembali meresap dalam diri.Yeah,Running Man buat aku kenal We Got Married,Leessang,CNBlue & artis korea yang lain.

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite