Day 12 – Your current relationship, if single discuss how single life is.

Assalamualaikum.Wow,current relationship.Yeay,aku tak pernah cerita pasal relationship aku kat dalam blog MDR,dalam Facebook,dalam Tumblr,Dengan kawan?Ada la sorang dua yang tau cerita,itu pon sebab aku betul-betul percaya dan tak segan nak cerita.Okey la,aku cerita dalam Diary sebab tak sapa tau pasal Diary ni.Yes,aku dalam relationship.Sudah berkawan/berkenalan/berkongsi cerita,meluah perasaan/berseronok/bersedih/bergaduh dengan seorang lelaki.Mesti lah lelaki kan.Takkan lesbian pulak.Kekeke.

Kenal-kenalan nak masuk 5 tahun.Kalau budak umur 5 tahun,dah reti membaca,mengira,mewarna dah.Kalau kahwin,dah ada anak dah.

Kami jenis setia.Setia tu bukan la maksud kami ni baik hati sangat,ada jugak kawan dengan lelaki/perempuan lain.Tapi setia itu bila mana aku kat Terengganu,dia kat Perak,kami tak main kayu tiga.

Percaya itu penting walaupun selalu je was-was =,.=.Tapi kita tau,kenal sapa kawan kita kan. (Aku suka guna perkataan kawan,tak suka pakwe-makwe,balak-awek)


Ciri-ciri luaran? Tinggi dari aku,besar,gagah,hitam manis.
Sifat-sifat? Baik hati,kerja kuat,tak mudah marah.
Tak disukai? Kuat tidur,tak kuat makan,tak joging,kan badan dah gemuk.Kekeke.

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite