Day 6 - A photo of a former crush.

Former crush ni hape.Aku tak gheti English.Aku rasa former crush ni bekas boyfrined kot,tak pon bekas orang kesukaan.Betul tak firasat aku?Okey,takkan aku nak tunjuk gambar bekas boyfriend kot.Nanti apa pulak anak aku cakap 30 tahun akan datang,InsyaAllah."Mak ni tak malu ka,letak gambaq laki dalam blog".Okey-okey,mak letak gambaq artis ja la.Mak tak mau pon letak gambaq laki lain,gambaq pak hang pon mak tak mau letak.Kekekeke.

Former crush-Rupert Grint a.k.a Ronald Weasley from Harry Potter.Dulu kemain minat sangat la,sekarang tidak lagi sebab aku jenis cepat jemu.Sekarang cinta beralih-arah kepada Kang Gary.Tapi Rupert Grint,Kang Gary & Zahid AF2 Baharuddin akan aku ingat sebagai memori remaja aku. ^.^

source : tumblr

Kalau korang perasan,taste aku tak hensem pon.Kang Gary,Rupert Grint,Zahid AF,Ken F4,dorang ni biasa je.Tapi mata aku tengok,ada lawa nya.

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite