Day 2 — Your favorite movie


Assalamualaikum semua.Harini second day,your favourite movie pulak.Kali ni nak buat favourite movie all time la.Heheh.Favourite movie dari kecik sampai dah besar ni ialah Home Alone 1 & Home Alone 2!Heheh.Tau tak budak bernama Kevin McCallister yang kena tinggal sorang-sorang kat rumah & kena travel sorang-sorang kat NewYork waktu percutian keluarga dia waktu nak sambut Hari Cristmas?Amboi,panjang benar la ayat aku kan.Walaupun ada Home Alone 3 and Home Alone 4,aku tetap tak rasa best macam keluarga McCallister nih.Sebab dorang lawak dan waktu mak die sedar Kevin ni takde pon lagi lawak kan.Sampai sekarang movie ni macam memories all the time lah bagi aku sebab waktu kecik-kecik dulu abang aku beli video tape,dan sekarang aku simpan dalam laptop je.Tak buang-buang.Sayang.

Dulu aku pikir Kevin ni comel la kan,dia ada jugak berlakon dalam filem Richie Rich,kisah budak kaya,best.Tapi bile dah besar dah tak comel sebab muka dia sama je,tak berubah,cam mana nak cakap,tak sesuai dengan usia dewasa dia.(?)

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite