Apple Product

Assalamualaikum. Fuh,manusia bernama wanita/perempuan/lady/girl memang banyak nafsu kan.Ada 9 nafsu dimana nafsu ni bukan terletak pada nafsu syahwat semata-mata.Tapi nafsu kepada kebendaan jugak banyaknya. Dulu teringin sangat nak pakai handphone bentuk blackberry.Kalau nak beli blackberry memang tak mampu kan.Kalau nak beli Nokia E72,E73 pon lebih kurang la,mau nak RM700+ kan.So,yang mampu beli hanya Nokia C3 ,tu pon Encik Manje kite yang belikan.(Gewdix la).

Dan sekarang nafsu kebendaan kite telah berubah (apsal kau bahasa diri kite lak ni).Aku teringin nak Apple product,macam Macbook,Iphone,Ipad..Ipod tak minat coz aku dgr lagu kat hp biasa pon dah puas.Mahu-mahu!Nak Ipad,nak Iphone! Sebab tengok comel & casing dia,MasyaAllah,comel la.Teknologi memang kadang-kadang buat manusia tak sedar diri tu tak berduit kan.So,hanya mampu tatatp gambar kat Tumblr & Favim je nak lepas nafsu. -,-


Sila lah tengok casing IPad ni,Hello Kitty Bling-Bling.Comel sungguh la kau ni IPad.Meh la datang dalam hidup aku.Takpa-takpa,ada duit nanti mesti dah murah kan harga dia.Tak perlu beli model terbaru,beli je model lama asalkan dalam sejarah hidup merasa pegang IPad sendiri.


IPad & IPod maybe?Aku serius tak dapat beza IPod & IPhone,blah la,kata teringin tapi tak dapat beza antara dua ni.Okey2,fine.Aku buta teknologi.Yang penting aku tak buta mata tengok kecomelan teknologi baru ni.Opps,kalau tak dapat Apple product,dapat Sambung Galaxy pon boleyyy.

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite