Entri Yang Cuba Dielakkan


Assalamualaikum.Hai semua,sihat ke?Okay,isu kita nak bentang harini pasal entri-entri apa yang kita akan cuba elakkan.Ye la,mesti korang ada jugak post entri pasal isu semasa semua,selain personal kan.Its okay,itu hak awak.Macam kita,kita ada juga beberapa ciri berita yang kita akan cuba elak dalam post kat blog tak kira Miss Durian Runtuh or My Pastel Diary nih.Meh baca:
  1. Nuffnang BE,cashout,dapat cek Nuffnang,statistik unique visitor,keywords.Kadang-kadang kita rasa kenapa orang suka share pasal dia dapat BE dalam blog.Terfikir je,takde la sampai kita nak menyampah pulak kan.Hihik.Itu kan rezeki dia.Tapi kita memang setakat nih tak pernah rasanya cerita pasal dapat BE.Cashout?Saya pernah sekali cashout,hasil dari Miss Durian Runtuh,tapi tak pernah cerita lagi.Mungkin nanti cashout kali kedua baru nak cerita.Hihik.Gambar cek pertama pun tak tau ada lagi ke tak.Unique visitor & keywords?Dulu-dulu selalu juga buat entri pasal nih,tapi sekarang kalo boleh nak elak sebab tak menarik.Tapi pasal Nuffnang nih memang macam tak berapa best nak dibuat entri.Kecuali macam tips & tutorial,kita suka.
  2. Berita isu semasa.Kadang-kadang kita tengok dekat dashboard,sampai 5 6 blog cerita benda yang sama.Rasanya tak perlu kot nak buat juga post pasal isu semasa sebab berita sebegitu orang akn share di Facebook jugak.Paling terbaru pasal isu kanak-kanak nama Dirang tu.Kesian kan T_T
  3. Dunia artis/majlis anugerah/gosip.Sebab entri pasal artis nih setakat sehari dua saja yang tarik visitor.Lepas tu dah basi.Kalau buat entri pasal gambar menarik,gambar fesyen artis,entri bergambar bagi kita memang akan sentiasa boleh di ping setiap masa.Tapi kadang-kadang kita tulis jugak cerita pasal artis kahwin.Kihkih.Tapii nak elak.
Kita kan,sekarang memang jarang sangat menulis.Dan kalau boleh nak tulis entri yang sampai bila-bila orang boleh baca.Kiranya,kalau entri 4 bulan lepas,kalau kita ping kat Innity, Busuk or Facebook,orang boleh minat nak baca lagi.So,visitor pon maintain je kan.

1 comments:

AHDA WARDATUL said...

nice entry.. done follow u.. follow me back

http://sorrypagenotfound.blogspot.com

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite