Anugerah Juara Lagu 26

Assalamualaikum.Tadi aku tengok Juara Lagu Live Streaming.Okay la,laju jugak mula-mula,lama-lama dia asyik tersekat-sekat aja.Time lagu tak best,laju je,bila lagu Seribu Sesalan tiba-tiba start tersekat.Nih la kekurangan tengok internet,tambah line bukan Unifi kan.Heheh.
Pemenang AJL26 :
1. Persembahan terbaik – Alyah, Kisah Hati.
2. Vokal Terbaik – Hafiz, Awan Nano
3. Tempat Ketiga – Faizal Tahir, Karma
4. Tempat Kedua – 3 Suara, Beribu Sesalan
5. Juara – Hafiz, Awan Nano
Aku mula-mula target Seribu Sesalan,Sungai Lui,Sedetik Lebih boleh menang,tapi target jauh tersasar.Tapi yang pasti semua pemenang best,tak macam tahun lepas waktu Ana Raffali menang,kan kecoh kontroversi habis kan.Siap orang buat Fanpage tak puas hati Ana Raffali menang lagi kat Facebook.Heheh.Kecohh la dorang nih.

Ulasan/Komen/Kata-kata :
  1. Suka 3 Suara sebab gabungan dorang memang mantap,nyanyi live tu,bukan record or lip sync.
  2. Aku baru tau yang lagu Awan Nano adalah lagu M. Nasir. Patut la lagu tu best,sifu yang buat rupanya (yeah,aku lemah bab-bab dunia artis nih,cewahh).
  3. Mula-mula aku ingat lagu Sedetik Lebih tu memang lagu Jaclyn,rupanya itu lagu Anuar Zain.See,aku memang lemah dunia artis.
  4. Aku kan tengok live streaming,sekali dekat Blue Carpet nampak Sharnaz Ahmad & Shila Hamzah jalan berdua pegang tangan.What??Dorang couple ke,kenapa aku tak tau. (entah-entah berita basi kan,aku je baru tau).
  5. Lagu yang aku suka : Sungai Lui,Awan Nano,Sedetik Lebih,Seribu Sesalan,Karma & Kisah Hati.Nampak sangat aku suka puitis-puitis kan.
  6. Bila tengok Najwa Latif rasa tak sangka sangat dia boleh masuk Juara Lagu.Juara Lagu wehh,bukan anugerah cap ayam.
  7. Rasa tersentak tengok Remy Ishak.Oh my,handsome nye Remy!
  8. Bila tengok artis perempuan pakai baju ketat-ketat senak perut rasa.Dah tu punggung lebar je semua. (-,-) Sorry to say,but I am girl/women too.Rasa malu.
  9. Tengok gambar artis di Blue Carpet,yang menarik perhatian aku ialah Corrie & isteri,so sweet lah
  10. Lastly,tahniah M Nasir.Lagu Awan Nano memang best walaupun aku tak faham lirik dia,terlalu hiperbola metafora.Tapi lagu best.  
Dan dan,gambar di atas nih,Khair AF2 ke?Atau aku salah tengok.Muka macam Khair.Oh my,kalau betul Khair,tak sangka dia dah jadi lelaki yang macho macam nih.Dulu waktu kat AF2 dia baru lepas SPM,umur 18 tahun sama dengan Farah Diana.

Kredit : BeautifulNara

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite