Sambutan Hari Raya Aidiladha 2011

Assalamualaikum semua.Selamat Hari Raya Haji.Raya tahun ni terasa seronok sebab harini first time pergi surau Batu 5 untuk tengok majlis sembelih kerbau.Sebab abah & akak aku ada masuk untuk bahagian korban.So,kena la pergi tengok kan.Rasa meriah je dekat surau,ramai orang,dan tengok kerbau yang dah disembelih.Aku takde la tengok dorang sembelih depan-depan,sebab nak menjaga hati aku jugak.Tapi aku rasa betapa bertuah kerbau tu dapat jadi antara binatang sembelihan untuk korban tahun ni.Besar kan pahala kerbau tu :')

me and my chubby fluffy
Balik-balik rumah sesi tangkap gambar dengan kakak aku.Macam-macam fesyen gaya la.Hehe.Tahun ni kami berdua je ada kat rumah,abang-abang aku semua beraya kat umah mertua & sorang lagi abang ada kat Sabah. Semalam pulak kakak aku tolong masak rendang ayam & abah ngn Yob bakar lemang.Wow,meriah kan :) SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA SEMUA!

divider roses

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite