Ciri-Ciri Kesukaan

Assalamualaikum semua.Harini nak buat entri bodoh-bodoh sikit.Ciri-ciri lelaki kesukaan.Biasa la,perempuan ni ada je suka laki macam ni la,macam tu la..Kalau aku mingkin sebab aku rasa aku hanyalah gadis biasa,so,taste aku pon biasa-biasa je :) Jangan cerewet memilih sangat.Kalau dah jodoh,macam mana pon kena la terima kan.
1. Sedap mata memandang.


Ayat sedap mata memandang ni memang ayat biasa orang guna.Bagi aku sedap mata memandang ialah dia tak la hensem mana,tak la lawa mana,tapi ada jugak manisnya.Aku tak berapa minat lelaki hensem sebab aku tak pernah jumpa lelaki hensem mengorat aku.So,aku kecewa.Hahahah.Gila bayang apa aku.Contoh terdekat ialah Kang Gary.Kalau budak-budak suka yang cute-cute macam artis K-POP,aku minat lelaki macam Gary oppa.Ada manis dan hensemnya di mata aku.

2.Smart & bergaya.


Bergaya means tak lah sampai pakai baju brand-brand,pakai kasut mahal-mahal,tapi biar lah ada sense of fashion sikit.Kalau dia suka kemas-kemas,pakai smart-smart,laki tu gemok pon aku suka!Hahah.Rambut style.Aku suka tengok gaya hip-hop korea.Dorang tak la pakai baju gelebeh,suar baggy,baju besar,tapi pakai suit yang fit,pakai cap,awww,hensem lah!!Contoh macam Gary oppa.Heheh.Smart,you know smart? :) Aku memg tertarik la tengok fasyen Gary oppa.

3.Be yourself


Seorang yang confident dengan apa dia buat.Kalau boleh aku nak lelaki yang boleh bimbing aku sebab aku selalu terlajak dari jalan yang betul.Aku perlu seorang yang boleh ajar aku,boleh sayang aku dengan sepenuh hati.Seorang laki yang tak pura-pura,yang tak menipu aku dan mestilah seorang yang lawak.Takpe tak hensem tapi boleh buat aku cair.Hhehe.Dan kalau aku jumpa laki macam Gary,aku akan terpesona.Heheh.Senang cakap aku suka Gary.Takyah dolak-dalih.Hahah.

Entri ni main-main je,aku tak kenal Gary tu perangai dia macam mana pon.Saja je nak tunjuk aku minat kat Kang Gary Leessang.Tapi aku suka laki yang gemuk.Bukan gemuk sangat,tapi berisi & nampak gagah.Hahaha,



0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite