Perasaan Hari Ini

Assalamualaikum semua orang.Perasaan hari ini ? Seronok sebab nak balik Ipoh ini malam sempena cuti raya haji :) Cewaah,ayat skema tak hengat nih.Biaselah dah lama sangat bertapa kat bumi Terengganu ini,so perlu lah balik supaya masih ingat asal usul sendiri kan,selain nak sambut hari raya haji dan makan daging kurban banyak-banyak. Anyway,harini aku start blogwalking untuk My Pastel Diary.My Pastel Diary kan blog baru,so perlu lah keluar tengok dunia blog luar.Bukan sebab boring dengan Miss Durian Runtuh,tapi tapi kan kan,aku rasa nak buat satu bende baru.Dengan ada blog ni, aku bebas tulis pape sahaja tanpa kawan-kawan aku tau pasal blog ni :) Sorry friends.Kalau korang terjumpa blog ni,aku tak kisah korang nak baca pon.Chill lah.

 Macaron murah aku beli 15biji = RM10 sahaja :) Orang kuat makan memang macam tu,sanggup beli walopon manis.

divider roses

0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite