Day 5 – What makes you different from everyone else?


Assalamualaikum.Aku pandai simpan rahsia yang berkaitan diri sendiri,maksud aku kisah cinta aku.Simpan rahsia tu bukan lah dari semua orang,tapi ada la sesetengah orang yang aku kongsi cerita.Baik family mahupun kawan-kawan.Lantak la,tak kira kawan-kawan aku tanya banyak kali pasal pakwe aku,aku akan diam tak cerita.Yes,kite kena pandai simpan rahsia.Sebab kite ada hak untuk jaga privacy kita,dan pada masa yang sama kite pon kena la hormati privacy orang lain jugak.Kebanyakan orang aku tengok suka share pasal kisah cinta dorang,tapi aku xberapa suka.:) Tak tau kenapa.Dari sekolah lagi memang macam ni perangai aku.Kuat berahsia pasal kawan lelaki.Okey bye :)


divider roses


0 comments:

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite