Baucer Buku 2012


Assalamualaikum.Harini pergi fakulti jumpa pensyarah kejap.Lepas tu pergi ambik baucer buku.Merasa lah jugak nak beli buku.Lepas tu pergi kedai buku UMT,ingat nak beli tafsir Al-Quran tapi kedai buku kosong je.Buku baru pon dorang tak kemas lagi.So,tak dapat beli tafsir,dapat la beli 3 buah buku.Baru guna sekeping baucer RM50.Untung jugak sebab kedai buku UMT bagi diskaun,so,boleh dapat 3 buah buku untuk RM50,dan kena la beli klip kertas dan highlight sebab nak cukupkan RM50 tu.
Buku yang aku beli :
  • Ya Allah, Aku Jatuh Cinta : Mengelola Cinta Tanpa Diselubungi Dosa (Burhan Sodiq)
  • Bercinta Kerana Allah (Misbah Em Majidy)
  • 7 Wanita Hina & Mulia -Dalam Al-Quran Dan Hadis (Misbah Em Majidy)
Semoga buku-buku nih dapat bagi manfaat kepada diri aku. :) Harini terasa lemah jiwa raga fizikal & mental.Lemah dengan keadaan diri sendiri yang sangat-sangat tak reti bersyukur. :(

(Freebies) Doodle Muslimah Jubah




Assalamualaikum.Kalau nak,amik la.Tapi tak lawa sangat sebab kepala besar dari badan.Hahah.Takpe la,just nak post untuk kenangan.Kalau nak save tekan je gambar tu dan save tau :)

(Freebies) Doodle Muslimah pakai Cardigan

Assalamualaikum.Kalau korang suka,boleh amik je doodle nih.Ni first time buat doodle sendiri.Maybe tak berapa comel sangat la.Heheh..Aku suka kardigan sebab senang.Kalau nak pakai inner tak selesa sangat bagi diri ini.Nak save,right-click & save image okay.Kalau amik,komen la sepatah dua kata.Heheh :)








Tshirt Kartun


Assalamualaikum.Kadang-kadang kalau pergi shoping complex selalu jumpa tshirt kartun RM10 tuh.Teringin nak beli,tapi saiz paling besar pon XL.Saya nih kadang-kadang ada baju saiz XL tak muat.So,tengok aja.Waktu tengah popular monyet yang comel tu,teringin nak beli,lepas tu zaman Domo Kun pon teringin nak beli,sekarang zaman Angry Bird pon teringin nak beli,tapi tak yakin nak usha tengok saiz takde.Huhu :(

Yes,walaupun dah berumur 23,tapi keinginan nak pakai tshirt kartun tetap ada.Tengok kawan-kawan yang muka macam budak-budak comel je pakai,tapi apakan daya,muka sendiri pon terlalu matang.Karang kalau pakai takut di kata tak tengok cermin pulak.

Tapi tapi,nanti bila pergi Ipoh Parade mahu la cari sehelai dua tshirt kartun untuk diri sendiri.Kalau ketat,pakai kat rumah je lah kan. :)

 Comel bangat sihh!

Header Baru yang Free


Assalamualaikum.Ehem-ehem.harini,hari bertuah sebab ada budak baik buatkan header free untuk aku,blog aku nih yang sekadar sebuah diari yang jarang di update.Hehehe :) Tadi tengah tengok recent post kat Facebook,ternampak status Diana nih.Lalu aku pon tanpa segan silu mintak satu header free siap bagitau detail semua.Memang suka barang free kan orang perempuan nih.Dan aku cakap la,nak warna pink,lebar 900px,nama My Pastel Diary,gambar letak je apa-apa.Tengok-tengok Diana nih letak gambar diary kaler pink bulu-bulu.Aku yang memang suka barang cute kawaii nih memang jatuh cinta la.First time tau orang buatkan header free untuk aku.Terharu =.=

Sebelum nih selalu rembat header freebies blogger lain je.FREE okay,kalau korang berkenan kan tengok header itu,pegi PM fb Diana nih.Kalau dia ada freetime or dia boleh buatkan untung la korang.Hehe.Cun tak?Cun tak?Nak pegi blog Diana nih,KLIK.Ohsem betul la,rasa terharu okay.
 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2012 Protected | Infinite